De MARUG Marketing Conference 

De MARUG Marketing Conference 

Op 18 februari 2020 vindt de MARUG Marketing Conference plaats. Dit is het grootste studenten marketingcongres van Nederland en wordt jaarlijks door vele ervaren marketeers bezocht.

Praktische informatie

  • Datum

    2020-02-18

  • Locatie

    MartiniPlaza Groningen

  • Tijd

    00:00 - 00:00

Met de voortdurende digitale transformatie worden nieuwe technologieën steeds meer geïntegreerd in ons  dagelijks leven. Door deze veranderingen moeten marketingstrategieën met dezelfde hoge snelheid worden aangepast aan de eisen van de klant. De grootste uitdaging is om alle contactpunten van elke klant zo te verbinden, dat welke reis de klant ook kiest, de ervaring consistent is. Dit roept om een omnichannel marketingstrategie, waarbij de grenzen tussen de verschillende kanalen vervagen, daarom is het thema van de 31e MARUG Marketing Conference: ‘Blurring Boundaries: when new channels blend in…’ 

De MARUG Marketing Conference is het grootste studenten marketingcongres van Nederland en wordt jaarlijks door vele ervaren marketeers bezocht. De dag zal worden geopend door dr. Evert de Haan (Rijksuniversiteit Groningen). Hij zal een korte introductie over omnichannel marketing geven en de meest recente ontwikkelingen omtrent dit onderwerp uitlichten. Daarnaast zal Michiel van der Zanden (Head of Marketing CoolBlue) vertellen over conversational commerce, waarbij voice en robots steeds belangrijker worden. Lysander Oerlemans (Manager Retail Commercial Operations Rituals) zal ingaan op het fysieke belang van omnichannel marketing. John Meulemans (Founder & Strategy Director 3sixtyfive) zal vertellen over zijn award winnende influencer agency en hoe we influencer marketing kunnen zien als een nieuw kanaal.

De dag biedt de gelegenheid om uw sociale en professionele netwerk uit te breiden door middel van een interessante workshop voor bedrijfsdeelnemers. De workshop is een interactieve sessie waarbij een 3sixtyfive een interessante case presenteert om meer kennis op te doen over een specifiek marketing onderwerp.

Ook is er de mogelijkheid om de masterclass te volgen waarin onder andere Merkle, L'Oréal en De Nieuwe Zaak zullen spreken. De dag zal worden geleid door Gwen van Poorten (bekend van BNN en 3 op Reis) en wordt afgesloten met een netwerkborrel.

Meer informatie kunt u vinden op: https://www.marugconference.nl/